ServerCS2ServerCS2

CS2'de konsol nasıl açılır

Ayarlar3 dk okumaGüncellendi

Counter-Strike 2'deki geliştirici konsolu; sunuculara connect komutuyla bağlanmak, nişangah içe aktarmak, konfigler uygulamak ve menüde olmayan ayarları değiştirmek için gereklidir. Yarım dakikada açılır.

Video: CS2'de geliştirici konsolu nasıl açılır.

Konsolu ayarlardan açıyoruz

  • CS2'yi başlatın ve Ayarlar'ı açın (dişli simgesi).
  • „Oyun” → „Oyun” bölümüne gidin.
  • „Geliştirici konsolunu etkinleştir (~)” seçeneğini bulun ve „Evet” yapın.

Tuş atıyoruz

Varsayılan olarak konsol „~” tuşuyla (tilde, 1 rakamının solunda) açılır. Çalışmazsa Ayarlar → Klavye ve fare bölümüne girin → „Konsolu aç/kapat” seçeneğini bulun ve uygun bir tuş atayın.

Kontrol ediyoruz

Atadığınız tuşa basın — aşağıdan konsolun giriş alanı çıkar. Örneğin status yazıp Enter'a basın. Bir yanıt belirdiyse — konsol çalışıyordur, sunuculara bağlanabilirsiniz.